TE TARI - Administration
Hei whakauru mai | Enrolment
Kei raro iho nei ngā kōrero mēnā e hiahia ana koe kia whakauru mai āu tamariki ki tēnei kura. Tēnā, kia whakapā atu koe ki te tari i te tuatahi, ā ka whakamōhiotia atu he aha ngā mahi hei whakatutuki māu, waihoki mā rātou koe e āwhina ki te whakakī i ngā āputa o tēnei puka.
Below is a copy of our enrolment for if you would like to enrol your children at our school. Please make contact with the office in the first instance; they will guide you with the next steps and can help with filling out the form.
Tuhituhi Kura| Stationery
To view all the Stationery Lists please click on the link here.
- Tau 1 – Stationery List – 2022
- Tau 2 – Stationery List – 2022
- Tau 3 & 4 – Stationery List 2022
- Tau 4 & 5 – Stationery List 2022
- Tau 5 & 6 – Stationery List 2022
- Tau 7 – Stationery List 2022
- Tau 8 – Stationery List 2022
- Tau 9 – Stationery List 2022
- Tau 10 – Stationery List 2022
- Tau 11 – Stationery List 2022
- Tau 12 – Stationery List 2022
- Tau 13 – Stationery List 2022
Matangaronga | Absentees
He nui ngā momo ara hei whai māu, hei whakamōhio mai ki a mātou mehemea kua kore tō tamaiti e tae atu ki te kura (he māuiui pea nōna, he kaupapa anō pea tā te whānau, te aha atu rānei). He mea nui kia whakamōhitia ngā matangaronga i mua tonu i te 9.30 karaka, ia te rā. Ki te kore e tae mai tētahi whakamārama, ka panonia hei matangaronga (whati-ture), ā kia tae noa mai te whakamārama a te whānau.
1. Whakamahia te wāhanga Matangaronga i te te Pūmanawa Tautono
2. Pātuhia, waeahia rānei te tari (0273374362), me te waiho i tētahi whakamārama poto
3. Īmērahia a firstname.lastname@example.org
4. Waeahia te waea tari 03 3374360
There are many ways you can inform the office that your child is not going to be at school (they might be sick, or some other family reasons). It is really important that we are notified of any absentees no later than 9.30 am each day. Any unexplained absences are automatically re-coded as truant until an explanation is provided.
1. Use the absentee notification function on the School App
2. Text or call our office cellphone (0273374362) with a short message
3. Email email@example.com
4. Call our office landline 03 3374360
Pūmanawa Tautono a te Kura | School App
He pūmanawa tautono tā Te Whānau Tahi, e wātea ana ki raro iho nei. He nui ngā momo āhuatanga he whātoro atu māu, e ngāwari ake ai te whakapā mai ki te kura! Heoi anō tāu he kōwhiri i tētahi o ngā kōwhiringa (kei te āhua o te momo waea e hari nei koe – Apple (IOS) rānei, Android rānei).
Te Whānau Tahi has a school App, available below. There are many features you can access, that help makes getting in touch with us a whole lot easier! All you have to do is select one of the options (depending on what phone you have – Apple (IOS) or Android), and download the app.
Ngā tikanga kākahu | Uniform Guidelines
He mea nui kia kitea ā tātou tamariki me ngā kākahu tika. Kei raro iho nei te tauira o te kākahu tika. Ina hiahia koe ki te hoko i ētahi kākahu kura, tēnā whakapā atu ki te tari. Hei ara anō, pāwhiria te hononga kei raro nei, ka puta ai tētahi tono, ā, heoi anō tāu he īmera mai ki a mātou.
It is important that all of our students wear the correct uniform. Please see the examples below. If you would like to purchase any uniform items, please contact the Tari. Alternatively, you can download the order form below and email this to us.
Tau 1- 6